Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym /
Sławińska, Maria
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin. - Wyd. 5. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2001. - 208 s. : rys. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [207]-208.
8388222813
Zarządzanie marketingowe
Kierownictwo--handel--metody--podręcznik akademicki
Marketing--podręcznik akademicki
Przedsiębiorstwo handlowe--organizacja--podręcznik akademicki
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin. - Wyd. 5. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2001. - 208 s. : rys. ; 25 cm.
Bibliogr. s. [207]-208.
8388222813
Zarządzanie marketingowe
Kierownictwo--handel--metody--podręcznik akademicki
Marketing--podręcznik akademicki
Przedsiębiorstwo handlowe--organizacja--podręcznik akademicki