Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych /
Mangione, Thomas W.
Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych / Thomas W. Mangione ; przekł. Jacek Chołoniewski, Anna Kossakowska. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 162, [2] s. : 1 wykr., err. ; 22 cm.
Tyt. oryg. : "Mail surveys : improving the quality" 1995. - Na okł. podtyt. : jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procet odpowiedzi.
Bibliogr. s. 151-[159].
830112850X
Ankieta--metody--podręcznik
Marketing--metody--podręcznik
Socjologia--metody--podręcznik
Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych / Thomas W. Mangione ; przekł. Jacek Chołoniewski, Anna Kossakowska. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1999. - 162, [2] s. : 1 wykr., err. ; 22 cm.
Tyt. oryg. : "Mail surveys : improving the quality" 1995. - Na okł. podtyt. : jak przeprowadzić badanie, kiedy wybrać tę metodę badawczą, jak uzyskać wysoki procet odpowiedzi.
Bibliogr. s. 151-[159].
830112850X
Ankieta--metody--podręcznik
Marketing--metody--podręcznik
Socjologia--metody--podręcznik