Kanały marketingowe /
Stern, Louis W.
Kanały marketingowe / Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan ; przekł. [z ang.] Anna Błażukiewicz, Magdalena Butrym-Karaś. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 651 s. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość / Jerzy Dietl . - Przedsiębiorczość (Jerzy Dietl) .
Tyt. oryg. : Marketing Channels".
Bibliogr. przy rozdz.
8301137398
Marketing--zarządzanie--podręcznik
Zarządzanie--zagadnienia--podręcznik
Kanały marketingowe / Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan ; przekł. [z ang.] Anna Błażukiewicz, Magdalena Butrym-Karaś. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 651 s. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość / Jerzy Dietl . - Przedsiębiorczość (Jerzy Dietl) .
Tyt. oryg. : Marketing Channels".
Bibliogr. przy rozdz.
8301137398
Marketing--zarządzanie--podręcznik
Zarządzanie--zagadnienia--podręcznik