Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji /
Kotler, Philip
Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Philip Kotler, John A. Caslione ; przekł.: Dariusz Bakalarz. - [Warszawa] : "MT Biznes", cop. 2009. - [8], 208 s. : il. ; 24 cm.
Tyt. oryg."Chaotics the business of managing and marketing in the age of turbulence".
Indeks.
9788361732419
Globalizacja
Marketing
Cykle gospodarcze
Teoria chaosu
Zarządzanie strategiczne
Chaos (teoria systemów)
Chaos : zarządzanie i marketing w erze turbulencji / Philip Kotler, John A. Caslione ; przekł.: Dariusz Bakalarz. - [Warszawa] : "MT Biznes", cop. 2009. - [8], 208 s. : il. ; 24 cm.
Tyt. oryg."Chaotics the business of managing and marketing in the age of turbulence".
Indeks.
9788361732419
Globalizacja
Marketing
Cykle gospodarcze
Teoria chaosu
Zarządzanie strategiczne
Chaos (teoria systemów)