Marketing : piewsza polska edycja /
Przybyłowski, Krzysztof
Marketing : piewsza polska edycja / Krzysztof Przybyłowski, Steven W. Hartley, Roger A. Kerin ; tł. [z ang.] Piotr Gumola i in. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 1998. - 726 s. : il., fot. ; 28 cm.
Słownik, przyp., indeks.
8387286664
Przedsiębiorstwo--strategie marketingowe
Marketing--prognozowanie
Zarządzanie produktem
Zarządzanie usługami
Marketing : piewsza polska edycja / Krzysztof Przybyłowski, Steven W. Hartley, Roger A. Kerin ; tł. [z ang.] Piotr Gumola i in. - Warszawa : Dom Wydawniczy ABC, 1998. - 726 s. : il., fot. ; 28 cm.
Słownik, przyp., indeks.
8387286664
Przedsiębiorstwo--strategie marketingowe
Marketing--prognozowanie
Zarządzanie produktem
Zarządzanie usługami