Konsument i konsumpcja w społeczeństwie postmodernistycznym /
Carpentier, Jean-Baptiste
Konsument i konsumpcja w społeczeństwie postmodernistycznym / Jean-Baptiste Carpentier ; [przeł. Wojciech Gilewski ; Warsaw School of Management and Marketing]. - Warszawa : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 1996. - [2], 96, 44 s. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: "Penser le consommateur et la consommation dans la societe postmoderne". - Treść wykładów wygłoszonych w WSzZiM w 1996 r. - Tekst równol. pol., fr.
Bibliogr. s. 95-96, 44.
8386228253
Konsumenci--psychologia
Konsumenci--socjologia
Marketing--zagadnienia
Spożycie--socjologia
Konsument i konsumpcja w społeczeństwie postmodernistycznym / Jean-Baptiste Carpentier ; [przeł. Wojciech Gilewski ; Warsaw School of Management and Marketing]. - Warszawa : Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu, 1996. - [2], 96, 44 s. ; 24 cm.
Tyt. oryg.: "Penser le consommateur et la consommation dans la societe postmoderne". - Treść wykładów wygłoszonych w WSzZiM w 1996 r. - Tekst równol. pol., fr.
Bibliogr. s. 95-96, 44.
8386228253
Konsumenci--psychologia
Konsumenci--socjologia
Marketing--zagadnienia
Spożycie--socjologia