Zarządzanie marketingiem : strategia rynku dóbr i usług przemysłowych /
Hutt, Michael D.
Zarządzanie marketingiem : strategia rynku dóbr i usług przemysłowych / Michael D. Hutt, Thomas W. Speh ; tł. Michał Rusiński; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN., 1997. - 803, [1] s. : wykr. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość .
8301122668
Kierownictwo--metody--podręcznik akademicki
Marketing--podręcznik akademicki
Przedsiębiorstwo--organizacja--podręcznik akademicki
Strategie rynkowe
Przemysł--usługi
Zarządzanie marketingiem : strategia rynku dóbr i usług przemysłowych / Michael D. Hutt, Thomas W. Speh ; tł. Michał Rusiński; Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN., 1997. - 803, [1] s. : wykr. ; 24 cm. - Przedsiębiorczość .
8301122668
Kierownictwo--metody--podręcznik akademicki
Marketing--podręcznik akademicki
Przedsiębiorstwo--organizacja--podręcznik akademicki
Strategie rynkowe
Przemysł--usługi