Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym /
Sławińska, Maria
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Wyd.4. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1997. - 208 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [207]-208.
838715234X
Kierownictwo--handel--metody--podręcznik akademicki
Marketing--podręcznik akademicki
Przedsiębiorstwo handlowe--organizacja--podręcznik akademicki
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Wyd.4. - Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1997. - 208 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [207]-208.
838715234X
Kierownictwo--handel--metody--podręcznik akademicki
Marketing--podręcznik akademicki
Przedsiębiorstwo handlowe--organizacja--podręcznik akademicki