WANS logo
Image from OpenLibrary

Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski.

By: Contributor(s): Language: Polish Series: Marketing Bez TajemnicPublication details: Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999.Edition: Wyd. 2 zmDescription: 230 s. : rys., wykr. ; 21 cmISBN:
  • 8320811651
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 2804-6 (Browse shelf(Opens below)) Z012418 Available Z012418
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 2804-7 (Browse shelf(Opens below)) Z012419 Available Z012419
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia 2804-8 Z czyt. (Browse shelf(Opens below)) Z012420 Nie do wypożyczenia Z012420
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 2804-4 (Browse shelf(Opens below)) Z012657 Available Z012657
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 2804-5 (Browse shelf(Opens below)) Z012658 Available Z012658

Bibliogr. s. [229-230]; Słownik.

There are no comments on this title.

to post a comment.