WANS logo
Image from OpenLibrary

Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy / David H. Bangs, Jr. ; tł. Bożena Franków-Czerwonko.

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999.Description: 206, [2] s. ; 24 cmISBN:
  • 8320811686
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 8617 (Browse shelf(Opens below)) Z010326 Available Z010326
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 8615 (Browse shelf(Opens below)) Z011658 Available Z011658
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 8615-4 Z (Browse shelf(Opens below)) Z049187 Available Z049187

Tyt. oryg. : "The Market planning guide : creating a plan to successfully market your business, product, or service" 1995.

There are no comments on this title.

to post a comment.