WANS logo
Image from OpenLibrary

Koszty i efekty działań marketingowych : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [ et al.].

Contributor(s): Language: Polish Publication details: Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2008.Description: 204, [1] s. : tab., rys. ; 24 cmISBN:
  • 9788373783386
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia 37501-2 Z czyt. (Browse shelf(Opens below)) Z054516 Nie do wypożyczenia Z054516
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 37501-1 (Browse shelf(Opens below)) Z055312 Available Z055312

Bibliogr. s. 197-202.

There are no comments on this title.

to post a comment.