WANS logo
Image from OpenLibrary

Badania marketingowe : podstawowe problemy / Krystyna Pieniążek, Emilia Werner, Witold Wojciech Pieniążek ; red. nauk. Lidia Białoń.

By: Contributor(s): Language: Polish Publication details: Warszawa : Wyższa Szkoła Menedżerska SIG. Oficyna Wydawnicza, 2002.Description: 164 s. : il. ; 21 cmISBN:
  • 8387919834
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia 39490-1 Z czyt. (Browse shelf(Opens below)) Z053007 Nie do wypożyczenia Z053007
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 39490-2 (Browse shelf(Opens below)) Z059182 Available Z059182

There are no comments on this title.

to post a comment.