Nowe trendy w reklamie : między nauką a praktyką / red. nauk. Michał Wierzchoń, Jarosław Orzechowski.
Language: Polish Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej "Academica", 2010.Description: 253, [1] s.,[8] s. tabl. kolor. : il. ; 21 cmISBN:- 9788389281883
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 43160-3 (Browse shelf(Opens below)) | Z065729 | Available | Z065729 | |
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 43160-2 (Browse shelf(Opens below)) | Z065777 | Available | Z065777 |
Browsing Biblioteka WANS w Białymstoku shelves, Shelving location: Wypożyczalnia Close shelf browser (Hides shelf browser)
Bibliogr. s. 241-[254].
There are no comments on this title.