Marketing : koncepcja skutecznych działań : praca zbiorowa / pod red. Lechosława Garbarskiego ; aut. Radosław Baran [et al.].
Language: Polish Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011.Description: 355 s. : il. ; 24 cmISBN:- 9788320819472
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia | 43949-1 Z czyt. (Browse shelf(Opens below)) | Z047535 | Nie do wypożyczenia | Z047535 | |
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 43949-2 (Browse shelf(Opens below)) | Z075142 | Available | Z075142 |
Dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych, a także praktyków gospodarczych.
Bibliogr. s. 350-355.
There are no comments on this title.