WANS logo
Image from OpenLibrary

Reklama partyzancka : efektywne strategie dla małej firmy : dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką?, jak nie dać się zwieść agencji reklamowej?, jak mierzyć skuteczność reklamy? : najlepsza reklama za (pół) darmo / Jay Conrad Levinson ; [tł. Monika Szczęsny].

By: Contributor(s): Language: Polish Original language: English Series: Książki klasy businessOnepress. Small BusinessPublication details: Gliwice : Wydawnictwo HELION, cop. 2006.Description: 354 s. ; 21 cmISBN:
  • 8324602631
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia 44069-2 (Browse shelf(Opens below)) Z065696 Available Z065696

Tyt oryg.: "Guerrilla advertising".

There are no comments on this title.

to post a comment.