Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / red. nauk. Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; aut. Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz.
Language: Polish Series: Zarządzanie, MarketingWydawnictwo C. H. Beck. Zarządzanie, Marketing ; Publication details: Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2016.Description: 333 s. : il. ; 24 cmISBN:- 9788325581992
- 9788325582005
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia | 50886-1 czyt. (Browse shelf(Opens below)) | Z073211 | Nie do wypożyczenia | Z073211 |
Browsing Biblioteka WANS w Białymstoku shelves, Shelving location: Czytelnia Close shelf browser (Hides shelf browser)
Dla studentów i nauczycieli akademickich kierunków ekonomicznych.
Bibliogr., netogr. s. 315-326. Indeks.
There are no comments on this title.