WANS logo
Image from OpenLibrary

Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich : (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Robert Wiszniowski.

By: Language: Polish Publication details: Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000.Description: 228 s. : rys. ; 24 cmISBN:
  • 8301133260
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 4031 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 4032 (Browse shelf(Opens below)) Available

Zawiera tabele.

Bibligr. s. [213] - 225.

There are no comments on this title.

to post a comment.