Principles of Marketing / [Philip] Kotler & [Gary] Armstrong ; A Pearson Education Company ; Quick Time.
Language: English Series: Prentice HallPublication details: [New Jersey] : Prentice Hall, 2001.Edition: Wyd. 9Description: Płyta CD ; 13 cmISBN:- 0130883689 (<C060600H FAILSAFE>)
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Zbiory specjalne | Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia | Zs-2490 cd (Browse shelf(Opens below)) | Z041440 | Nie do wypożyczenia | Z041440 | |
Zbiory specjalne | Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia | Zs-2490-2 cd (Browse shelf(Opens below)) | Z054574 | Nie do wypożyczenia | Z054574 |
Browsing Biblioteka WANS w Białymstoku shelves, Shelving location: Czytelnia Close shelf browser (Hides shelf browser)
Płyta do książki pt Principles of Marketing nr 15367-1, 15367-2.
There are no comments on this title.