000 | 01088nam a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | BWSzFiZ13 | ||
008 | 230618s2012 | g |||| || | | ||
020 | _a9788361044826 | ||
041 | 0 | _apol | |
245 | 0 | 0 |
_aMarketing terytorialny w budowaniu konkurencyjności podmiotów publicznych / _cred. naukowa Agnieszka Siedlecka, Agnieszka Smarzewska, Magdalena Zwolińska-Ligaj ; Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej. Instytut Ekonomii i Zarządzania. |
260 |
_aBiała Podlaska : _bPaństwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II, _c2012. |
||
300 |
_a165, [1] s. : _bil. ; _c24 cm. |
||
504 | _aBibliogr. przy pracach. | ||
650 | 9 |
_aMarketing terytorialny _zPolska _yod 1990 r. |
|
650 | 9 |
_aMarketing terytorialny _xstudium przypadku |
|
700 | 1 |
_aSiedlecka, Agnieszka. _eRed. |
|
700 | 1 |
_aSmarzewska, Agnieszka. _eRed. |
|
700 | 1 |
_aZwolińska-Ligaj, Magdalena. _eRed. |
|
710 | 0 |
_aPaństwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II _aBiała Podlaska _bInstytut Ekonomii i Zarządzania |
|
920 | _a978-83-61044-82-6 | ||
942 |
_2z _cK |
||
999 |
_c46058 _d46058 |