Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy / David H. Bangs, Jr. ; tł. Bożena Franków-Czerwonko.
Language: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999.Description: 206, [2] s. ; 24 cmISBN:- 8320811686
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 8617 (Browse shelf(Opens below)) | Z010326 | Available | Z010326 | |
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 8615 (Browse shelf(Opens below)) | Z011658 | Available | Z011658 | |
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 8615-4 Z (Browse shelf(Opens below)) | Z049187 | Available | Z049187 |
Browsing Biblioteka WANS w Białymstoku shelves, Shelving location: Wypożyczalnia Close shelf browser (Hides shelf browser)
Tyt. oryg. : "The Market planning guide : creating a plan to successfully market your business, product, or service" 1995.
There are no comments on this title.