WANS logo
Image from OpenLibrary

Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler.

By: Language: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Gebethner i Ska, cop. 1994.Description: 743 s. : rys. ; 26 cmISBN:
  • 838520542X
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 11976 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3555 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3556 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3557 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3558 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 159 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 160 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 161 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 162 (Browse shelf(Opens below)) Available

Zawiera tabele.

Bibliogr. po rozdz.

There are no comments on this title.

to post a comment.