WANS logo
Image from OpenLibrary

Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna.

Contributor(s): Language: Polish Publication details: Kraków : Instytut Marketingu, 1997.Edition: Wyd. 3 zmienione i rozszDescription: 436 s. : rys. ; 21 cmISBN:
  • 8390069886
Subject(s):
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3491 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3492 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3493 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 3494 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 47-1 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 47-2 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 47-3 (Browse shelf(Opens below)) Available
Książka Książka Biblioteka WANS w Białymstoku filia EŁK Wypożyczalnia 47-4 (Browse shelf(Opens below)) Available

Pytania kontrolne po rozdz.

Bibliogr. s. 429-436.

There are no comments on this title.

to post a comment.