Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem handlowym / Maria Sławińska, Elżbieta Urbanowska-Sojkin ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Language: Polish Publication details: Poznań : Wydaw. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1997.Edition: Wyd.4Description: 208 s. : rys., wykr. ; 24 cmISBN:- 838715234X
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 5042-5 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |||
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Wypożyczalnia | 5042-6 (Browse shelf(Opens below)) | Z002933 | Available | Z002933 | |
Książka | Biblioteka WANS w Białymstoku Czytelnia | 5042-4 Z czyt. (Browse shelf(Opens below)) | Z013714 | Nie do wypożyczenia | Z013714 |
Browsing Biblioteka WANS w Białymstoku shelves, Shelving location: Wypożyczalnia Close shelf browser (Hides shelf browser)
Bibliogr. s. [207]-208.
There are no comments on this title.